Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


10 de març 2013

Amazing Moments 13: Febrer

Aquest mes he estat més productiva que l'anterior. Potser més conscient dels moments que em fan gaudir per fotografiar-los i recordar-los d'aquesta forma que m'agrada tant: scrapejant.
Aquí teniu el meu treball corresponent a febrer. Espero que us agradi tant com a mi!













3 comentaris:

  1. waouhhhh!!! si que te ha quedado un mes de lo mas productivo, y bonito y precioso!! me ha encantado!!
    besitos ^^

    ResponElimina
  2. Me han gustado mucho estas páginas de febrero....! La del bolsillo con las fotos dentro me encanta!!!
    Un besito

    ResponElimina
  3. Molt bonic el teu treball, ja m'he fet seguidora teva o sigui que ara ja puc aprendre de tu, jijiji.

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!