Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


14 d’abr. 2013

De samarretes per fer educació física... a cistelleta per als washi tape!!

Així mateix, tal i com diu el títol de l'entrada. D'unes samarretes blanques que els meus fills empraven per fer esport a l'escola n'he fet trapillo blanc. I llavors, remenant remenant, he trobat això. I mans a l'obra! l'he adaptat a les mides que jo volia i aquí la teniu. Facilíssim!! Espero que us agradi tant com a mi. Per ser una de les primeres coses que faig, n'estic ben contenta!




4 comentaris:

  1. Me voy a tener que poner de nuevo al ganchillo!!! Te ha quedado chulísima tu cestita...!

    ResponElimina
  2. ohhh me encanta! te ha quedado precioso!!! besitos ^^

    ResponElimina
  3. Wow! Me chifla! Te ha quedado muy bien!
    kissitos!!

    ResponElimina
  4. Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris!! Gràcies per dedicar-me un minut del vostre temps.
    Un petonarro per a totes!!

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!