Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


24 de maig 2013

L'he guanyat!!!



Ostres!! Quina il·lusió fer aquesta entrada per fer-vos saber que la sort m'ha somrigut. Vaig participar en el sorteig que feia la Mireia Carbonell al seu blog: Love Paper ... i m'ha tocat el llibre de scrap que ha escrit ella i que va sortir a la venda per St. Jordi!!
He copiat un fragment de l'entrada de tanta emoció com tinc!
I ha estat una amiga, la Norma, qui m'ha avisat perquè jo no ho havia vist. Gràcies guapa!!




y la ganadora ha sido:

Amb Ulls de Scrap26 de abril de 2013 23:09A mi també m'agradaria tenir-lo!! Aprenc moltíssim de tu! Enhorabona per la feinada feta! Un petonarro!



FELICITATS GUAPA!


3 comentaris:

  1. Felicidades!!!!! Ya nos dirás cuantas cosas bonitas hay en el libro!!!

    ResponElimina
  2. Por supuesto Dory!! en cuanto lo tenga y empiece a inspirarme con él os cuento!
    Mil besos.

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!