Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


3 de maig 2013

Scrapliftejant...

És l'aniversari del pare dels meus fills i una de les persones que més estimo. L'he volgut sorprendre amb unes entrades per un concert que segur li agradarà molt i per donar-les he scrapliftejat una tarja que l'Elena Roche de Pega, papel o tijeras! va oferir en aquest tutorial.
Basant-me en el que va fer l'Elena, hi he introduït variants, com la manera de tancar la tarja i el paper, que com que no en tenia cap que em fés el pès, l'he creat jo mateixa. L'alfabet de thickers hi ha donat el cop de gràcia. Clean and simple. Aquí la teniu!






1 comentari:

  1. Hola guapa:
    aquí estoy de nuevo viendo tus maravillosos trabajos.
    Me encanta éste en particular, el diseño y los materiales que has usado para realizarlo.
    ¡¡¡¡Muy bonito!!!!!
    Cariños de colores y muchas bendiciones.

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!