Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


25 de des. 2013

Volant!!

Aquest estiu vaig trobar aquest tutorial per fer identificadors de maletes. Em va semblar interessant i el vaig guardar. Avui n'he volgut fer un. Aquí el teniu. Súperfàcil i molt fàcil de personalitzar. Ara només queda esperar que aguanti el tracte dur que es sol donar a l'equipatge facturat als aeroports.




2 comentaris:

  1. He estado un poco desconectada durante estas fiestas y no había visto este post..... Me parece una idea estupenda y muy bonita!!! Tal vez metiéndolo en un sobrecito de plástico?
    Un beso fuerte.

    ResponElimina
  2. Hola Dory! Afortunadamente el papel de scrap es grueso y al quedar "doble" todavía queda más ressistente. Aguantaron los 5 vuelos!! (3 de ida y 2 de vuelta).

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!