Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


17 de febr. 2014

Amazing Moments 13: Novembre

Finalment he trobat un momentet per avançar un mes més del meu projecte fins ara una mica abandonat: Els meus moments del mes de novembre.
Encara em queden els de desembre, que faré quan pugui.
Com que la Judy va tenir la seva filla Juliette, no va acabar el seu projecte de l'any 2013. Jo anava molt atrafegada amb el Nadal i la preparació del nostre viatge i no vaig tenir temps per dedicar a aquest projecte.
Però ja és aquí! i properament... desembre.

M'agrada molt llegir les vostres opinions. Endavant!

2 comentaris:

  1. Molt original Marta, si és que... quant s'és Artsita, s' ho és, i punt!! M'agrada molt el teu estil a l' hora de fer Scrap.
    Cris

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Cristina!! Per mi és molt important el que em dius, perquè tu també ets artista! Jo també admiro la teva capacitat de plasmar amb treballs manuals les idees que et venen al cap.
    Un petonarro!!

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!