Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


15 de febr. 2014

Diari de viatge: CANADÀ 4- Niàgara!

Durant els 2 dies següents, els nostres familiars van tenir el detallàs de llogar un cotxe gros (érem 7 persones en total) per poder-nos portar a visitar un dels llocs més emblemàtics de Canadà: Les Catarates del Niàgara. Tenen la gran sort de tenir-les a poc més d'una hora en cotxe des de casa i és clar, no ens les podíem perdre!! A més, el final del dia va ser molt xulo! Sopar unes hamburgueses casolanes que dubto que mai en tastem de tan bones!! 


La foto del porxo de la botiga és una butxaca. En surt un cordillet lligat a una tag. És l'etiqueta d'un jersei xulíssim que vaig comprar en aquest poblet. L'he aprofitat i al darrera hi ha una foto meva amb el jersei posat! 

Ja gairebé he acabat el següent dia... vaig més lenta del que voldria, però el resultat penso que s'ho val

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!