Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


22 de febr. 2014

Diari de viatge: CANADÀ 5 - St. Jacob

Aquest dia va ser molt especial. Aprofitant el gran cotxe vam anar a un poblet que es diu St. Jacobs. Aquest lloc és especial perquè hi conviuen persones de la religió dels menonites (una branca una mica més moderna que els amish) i d'altres que no ho són.
Els menonites van vestits com fa un parell de segles enrera (tipus "La Casa de La Pradera" per a qui em llegeixi i tingui més de 40 anys) i també viuen segons aquell temps. La pena és que estàvem a -12ºC i la única cosa que vam veure una mica de prop va ser un carruatge aparcat en un cobert. Més tard i anant en cotxe, vam veure alguna família caminant pel carrer, però no vam ser a temps de fer cap fotografia...
De totes maneres St. Jacob  és un poble molt bonic, s'hi menja bé i ens va agradar molt haver-lo visitat.

El poble era tan pintoresc que vam fer un munt de fotos... i no m'he pogut estar de fer un desplegable!!

1 comentari:

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!