Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


15 d’abr. 2014

Moment quotidià

Hola a tothom,
Un cop acabat el megaprojecte, puc dedicar-me a d'altres petits treballs. Encara em queda el meu Amazing Moments'13 amb les fotos del mes de desembre... però no trigaré gaire. 
Avui el que us vull mostrar és la darrera pàgina del meu Smash!. 
Cada dia, per anar a treballar a la meva escola, passo per una carretera brodada de camps. Això em dóna el privilegi de veure com va canviant el paisatge a mida que transcorren els dies i les estacions de l'any. En aquest moment molts d'ells estan sembrats d'una planta que no en conec el nom, però que els dóna l'aspecte d'una suau catifa groga. Finalment un dia em vaig decidir a fer el que voltava pel meu cap des que vaig veure els camps grocs: vaig parar el cotxe i vaig fer una fotografia del meu camí cap a l'escola. 
Aquesta fotografia m'ajuda a recordar que gaudir intensament de les petites coses quotidianes és el que fa que la vida valgui la pena. Aquí la teniu scrapejada en el meu Smash! 
Com de costum primer us poso la foto de la pàgina original, i tot seguit la meva feina. Aquest cop només he treballat amb la part esquerra... però la dreta ja la tinc a mig fer! Properament...


A veure què  us sembla!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!