Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


11 de maig 2014

#dayinthelife #lamevacronicadundia

L'Ali Edwards és una gran scrapera nordamericana. Ella ha creat tendència amb molts aspectes. Potser un dels més famosos és el del Project Life. Es tracta d'un projecte anual que consisteix en anar documentant totes les setmanes de l'any de forma global. D'aquí n'han sortit el "Week in the life" que seria documentar exhaustivament una setmana, i de tant en tant l'Ali fixa una data i fa una crida per veure qui s'apunta a documentar un dia de la seva vida, o sigui "A day in the life". Això és el que va passar la setmana passada: l'Ali Edwards va llençar el repte "A day in the life" per al dijous 8 de maig. I m'hi vaig apuntar.

El mateix dijous ja vaig pujar les meves fotos a Instagram amb el hagstag del títol d'aquesta entrada (l'anglès)i jo mateixa me'n vaig crear un en català.  Em va agradar molt l'experiència, o sigui que ahir, seguint l'estil clean and simple molt escrupulosament, em va sortir aquest mini. El vaig voler fer així per dues raons: perquè és l'estil que empra l'Ali i el trobo elegantíssim, i també perquè em van agradar tant les fotos que vaig fer (benvingut a la meva vida, iphone!) que no volia treure'ls el protagonisme del meu treball. 
A veure què us sembla!

L'àlbum és un que ja tenia i no havia emprat mai. L'estructura és de polipropilè i vaig optar per  folrar-lo per la part interior. Per la portada i els fulls interiors vaig emprar uns papers que m'agraden moltíssim de My Mind's Eye. La contraportada la vaig folrar també per la cara interior però amb washi tape de tons que concordaven amb els papers de dins. Tot plegat ben primaveral i alegre. 


Els números corresponents a la data del projecte els vaig posar per fora, perquè ressaltessin. 

Un petit text explicant el projecte per començar.


Ho volia "clean and simple" i vaig optar per imprimir els títols amb el mateix paper de fotos i realçar-lo amb una mica de washi tape o tires del mateix paper dels fulls. Per acabar-ho amb una mica més d'interès vaig enganxar els títols amb relleu. Ressalten sense parafernàlies. 














5 comentaris:

  1. Una preciositat, m'agrada molt. Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic contenta que t'agradi, Marbel! Gràcies per dedicar-me el teu temps i deixar-me la teva opinió. Un petonarro!

      Elimina
  2. m'agrada molt veure la bellesa d'un dia "normal"
    mil petons!!!
    aviat la meva versió :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'espero "amb candeletes", com diem a casa meva!!
      Un petonarro!!!

      Elimina
  3. Veo que te apuntas a los project life y otros.....!!! Yo no tengo esa perseverancia no porque no me guste pero eso implica una dedicación estrema y como el scrap es un hobby muy solitario (pues sí, estás sola cuando escrapeas....) y tendría que pasar mucho tiempo en mi habitación sola y eso hace que me sienta desconectada del mundo exterior.... Tengo que decirte que no tengo marido y que mis hijos viven en Francia y Alemania... Si tuviera mi familia conmigo puede que fuera diferente.... Así que prefiero salir con amigas en vez de pasar tiempo sola en mi scraproom..... jejejeje....
    Por cierto, tu pequeño álbum es muy agradable de ojear.... Me gusta!!!!
    Un besito

    ResponElimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!