Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


27 de juny 2014

Obsequi per al professorat

Un curs més s'ha acabat. Aquest cop la meva filla gran ha dit adéu a l'escola per iniciar 1r d'ESO a l'institut del nostre poble. Les famílies dels alumnes dels 3 grups de 6è han volgut fer un obsequi als mestres. El val del regal l'hem entregat en aquestes targes que estan fetes inspirant-me en aquesta.

El més difícil de scrapejar "en masculí" és triar els papers. Que no quedi massa insuls ni massa ensucrat...
Finalment aquests papers de textures crec que van anar molt bé. Els noms els vaig imprimir amb l'ordinador i amb una mica de glossy accents i un parell d'imprimibles a l'interior... tatxáaaan!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!