Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


8 de jul. 2014

Íngrid

Durant aquest curs a l'escola hem tingut l'ajuda inestimable d'una noia que ha descobert que li agrada el món de l'ensenyament. Ella ha estat sempre disponible quan li hem demanat ajuda per fer sortides, festes i el que fes falta. Per encàrrec del claustre, li he fet aquest mini. Al ser una persona jove i molt alegre, el toc desenfadat que li aporten els colors alegres, les enganxines 3D i el fet de ser una mica desestructurat amb butxaques, desplegables, acetat i diferents mides a les pàgines crec que li va donar l'aire que jo buscava.  
L'he deixat en blanc perquè ella hi pugui posar les  seves fotos personals preferides.
Moltíssimes gràcies altre cop, Íngrid!!!




























6 comentaris:

  1. Quin mini més maco!!! tan ple de colors!! segur que va quedar encantada perquè és d'aquells regals que mai s'oblida! Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí que va estar contenta, sí! Treballar amb papers tan atapeïts va ser tot un repte per a mi perquè jo sóc molt de "clean and simple"...

      Elimina
  2. M'encanta la varietat de bright colors! Felicitats un exit mes a la teva llista de creativitat. Nxx

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Noe! La veritat és que al final estic contenta del resultat. Muack!

      Elimina
  3. Carya.... no había visto esta entrada!!!! .... Es una pasada de álbum....!!!! Me encanta como has combinado esos papeles tan coloridos y "recargados".... Te ha quedado precioso!!!!
    Un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Dory!
      Esos papeles fueron un reto, pero poco a poco fue saliendo... Gracias por tu comentario. Un besazo!!

      Elimina

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!