Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


8 de jul. 2014

Reciclant el cabasset

Aquests dies d'estiu ve molt de gust substituïr la bossa habitual per un cabàs. Jo en tinc un que ja és el tercer estiu que "circula". En general està molt bé: ni massa gros ni massa petit, i amb uns aplics de ganxet que ja portava quan el vaig comprar. Té una mena de solapa que amb l'ús s'ha anat desfent.





Es veia deixat però com que la resta està prou bé, no volia arraconar el meu cabasset! I ahir em vaig inspirar: Tinc a casa un fil de cotó negre que vaig pensar que seria ideal per "restaurar" el cabàs. I dit i fet! Vaig entrar a Youtube i vaig trobar un tutorial. Us el voldria enllaçar però he estat incapaç de trobar-lo. De totes maneres n'hi ha molts de diferents que us poden anar bé.

Com que els aplics de ganxet del meu cabàs són negres, doncs vaig decidir que les flors també ho serien. Vaig reviure temps de quan era petita i fèiem ganxet a l'escola, tot i que de flors no n'havia fet mai. M'hi vaig posar, i va sortir això.



Un cop aplicades a sobre de la part malmesa... ja tinc cabàs nou!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!