Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


17 d’ag. 2014

Jan

Ja fa temps que vaig fer un LO molt bonic per a la meva filla. El podeu veure aquí. I tenia pendent fer-ne un per al petit de casa, en Jan. A principis de mes el vaig començar i, abans d'acabar-lo vaig dedicar un dia a fer endreça de toooots els treballs escolars que tenia d'ells des de la llar d'infants.

Em va venir a les mans un dibuix que en Jan va pintar quan feia parvulari i pels colors vaig pensar inmediatament amb el seu LO. L'hi vaig incorporar.

Aquest LO l'he fet amb petits bocins de Jan: el color verd, els còmics de Mortadelo i Filemón i Bola de Drac, els Pokemon... i la tortugueta que va veure entre les meves enganxines i li va encantar: "Posa-l'hi mama, posa-l'hi!", em va dir. Doncs dit i fet! I aquest n'és el resultat.

Aquest alfabet alterable m'ha agradat moltíssim. Amb tinta en sprai el vaig ruixar i amb cura i un paper de cuina, va quedar així!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!