Aquest blog l'he començat amb il·lusió per anar mostrant les petites coses que vaig creant a les meves estonetes de scrapbooking i, darrerament, les de trapillo, mitja i ganxet. Les cares dels qui apareguin a les fotos les pixelaré per preservar-ne la intimitat a menys que tingui autorització per penjar les fotos. Disculpeu-me però és el meu primer blog, amb tota la il·lusió i la ignorància de les primeres coses...
Si em vols deixar el teu comentari, em faràs feliç i m'ajudaràs a millorar.


30 d’oct. 2015

Ups! Me n'havia oblidat! Agenda 15-16

Si és que amb totes les presses de l'inici de curs, les meves noves aficions (mitja, ganxet...)  m'havia oblidat completament d'ensenyar-vos la meva agenda d'aquest curs!

Com cada any vaig anar a la fira Scrapmaniàtics de S. Feliu de Guíxols  disposada a enamorar-me d'alguns papers que m'acompanyarien durant tot el curs en la meva agenda i la llibreta de programacions. I, com cada any, ho vaig aconseguir: uns papers molt alegres i en uns tons que fins ara no em seduïen gaire: roses! Bé, també hi ha d'altres tons, però tan rosa i fúcsia no hi havia tingut tirada.  Amb algun imprimible d'internet, una mica de washi, algun alfabet... Aquí teniu l'agenda, doncs. Espero que us agradi!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encantaria llegir què t'ha semblat això!